2008. február 10., vasárnap

2005. 11. 19. Szeged
sokáig nem tudtam mit kezdeni ezzel a képpel...
olyan sejtelmesek a fények, a kép témája se rossz, de valahogy egy kicsit már lerágott csontnak is gondoltam, meg az a valami hiányzott belőle
anyukámmal megnéztük megint a best of mappámat :), és ő meggyőzött, hogy ez egy jó kép, remélem nektek is tetszeni fog - akinek meg nem, az görgessen tovább :):)
a kép születéséről csak annyit, hogy Szegeden a pláza melletti tónál laktam egy ideig albiban, és és minden nap elmentem emellett a fa mellett, már első látásra beleszerettem, csak vártam a pillanatra :)
aztán ez volt a legjobb pillanatunk együtt, de ha a kép nem is adja vissza, élőben megmosolyogtatta a lelkem

2 megjegyzés:

Manka írta...

anyukád pártjára állok

Névtelen írta...

én is ezt szeretem a legjobban eddig...
margesz